Thursday, March 31, 2011

hari ini dan seterusnya

hari ini aku datang sendiri
membawa diri pergi menjauh
hari ini
aku sendiri lagi menyulam simpul
ikatan terlerai
entah sampai bila akan berakhir sebuah rasa
rindu ini padanya
hari ini aku sendiri lagi
menangis sepi keeorangan..
seterusnya aku masih lagi sendiri
tersendu sepi tanpa mu disisi..
inginku kau sentiasa ada di mana ku berpijak
memelukku, membelaiku disaatku lemah
apa kah ini semua dugaan buatku?
tuhan kenapa berat sangat kau uji aku
kau buat aku terkedu sendiri lagi..
sudahlah
aku penat lalui hari sepiku tanpamu
kini,
kembalilah kau padaku
ikatkan kembali rasa
itu
yang telah lama ditinggal sepi
menelan kisah silam yang penuh
memori..


disaat itu,
aku terfikir sampai bila aku begini..

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.org

    ReplyDelete