Monday, March 28, 2011

keluhan hatiku :(

hari ini...semua berlalu seperti biasa tanpa ada yang istimewa berlaku..
hari ini ex-skandal kontek aku..
minta pandangan camna nama anak laky yang bermaksud dalam islam.
aku byk bgi nama tapi dalam byk2 nama tu..
aku suka sangat kat muhammad ikhwan danial n muhammad farish asyraf...
xtaw knapa??
aku kini seperti bukan diriku yang dulu..
aku kasar, aku xmdh mprcyai..aku kejam,dgil..
aku tak tahu kenapa..
serasa ingin aku berteriak memanggil alam temani aku
aku seumpama bulu ayam!
yang terbang mengikut rentak angin
rentak bayu..
sekali lagi aku sendirian kini
serasa malas hendak menghubungi mereka..
fuh...kenapa ek semua ni jadi kat aku|?
kat idup aku?
berat gilak mek ase..
siboh madah apa2...mek da tbiasa cmya..
bila lah aku nak bhgia? eh..bukan
aku dah bahgia cuma..
en..tahla amacam
moga2 tuhan beri petunjuk..
aku dah rasa penat da memkirkan benda ni..
aduinaa..
biarkanlah semuanya jelas,
aku pilih siapa sebenarnya..
antara dia,kau dan kenangan..
cuma takdir yang bisa menentukan..


p/s : aku hari ni sakit..ase xsedap badan..mcm mls nak g kliah..adui,,tolongla aku...huhuhu

No comments:

Post a Comment