Friday, April 1, 2011

aku ketinggalan APRIL FOOL...

kemarin april fool..(1hb april 2011) tpi aku ktinggalan btul nak kenakan kawan coz bz nak urus assignment aku tu.. apa xnya kitaowg kena buat bibliography.nasibla da siap on time hihih..

teringat lagi aku tyme muda2 dulu hohho tyme aku skul menengah la bah..tiap april fool ada je nak kenakan owg..especially budak yg suka sangat makan,,owg dusun bilang.. GEDO'OT...hee

kisah itu bermula dengan mainan chewing gum electrik..
pagi tu aku pinjam chewinggum abah aku yg abah aku beli kat FAMILIA,KK. memang dasyat jgala.coz hampir serupa..so..ada kawan aku ni ska sgt mkan..hehe josphat n zahid nma dowg ni/

kisah josphat:
> phat!mok makan ka?sa keknyangan dah mam ni chewinggum. nda dptku abis..nah..( aku tnjukkanla chwngum tu trus dia tarik..))
adui!! tkran sa...eeeeee mrh josphat hehhe aku just kata APRIL FOOL terus lari terkedek2 g cari mgsa laen hihih

Kisah zahid!
> jojie...mw chwgm ka?
> mau niyh..
>nah..
> terus apa lagi ditariknya c zhd kuat2 coz aku acah2 bagi mam tu kat dya hahah
kuat gilak dia TAKARAN hehehe

im so sorry fren..mmg tyme tu best sgtkan..mmcam kitaowg knakn members n cigu2 kitaowg..fuiyoo ttba aku wndu kat cigu macho kita..Zainal...ase mcm nak skul blik kat SMKE tu..tuhan saja tau prsan aku skg ni..

tapi semua da xda coz kitaorg da bpisah jauh..ada yg pigi matriks, maktab, SPA, n aku ni kat UiTM je uhuhu sedyh bpisah ngan kowg..ase nak renion balek ngan bdak 5Science 2009 huhuh..

P/s: Im miss you all..ase nak sangat kenangan kita tyme picnik kat taman pertanian tu..huhuh windu ssgat..:(

No comments:

Post a Comment