Sunday, January 16, 2011

Kisah Benar tenTang seSeorang

seperti biasa,
kami akan ke kuliah bersama-sama namun kisah ini terjadi tika KKi yang berlangsung kat ***
seseorang yang aku maksudkan itu adalah sahabat baru yang terdekat..

kisah diceritakan:
aku rasa berdosa untuk sujud kepada-Nya,
aku rasa bersalah kepada kedua orang tua ku
kerna kemahkotaan diriku tercalar akibat daripada seorang jejaka yang amat aku benci..
Bukan kerna sayang ku korbankan semuanya namun diriku terpukau dengan renungan matanya..
jelas sekali aku tak bisa melawan setiap kata-katanya..
bukan kerna cinta namunkerna ilmu yang dipakai olehnya..

diriku ternoda!!
sakit sekali ku rasakan betapa kejamnya dikau meragut tanpa kerelaanku..
menangis aku seharian..
engkau BINATANG!!
diriku yang suci kini tak bermakna..
apa makna sebuah DARA kepada masyarakat jikalau itu semua telah tiada...
dan selepas itu..
aku seharian menghabiskan waktu memakan buah nenas
bukan kerna mengidam
namun
kebencianku menghadapi anak haram..
nasib menyebelahiku tika ternyata aku tidak hamil..


sungguh kejam engkau!!
siang malam ku berdoa kepada ilahi
agar kau terima padahnya..
seingatanku lagi...
kau pernah berkata selepas mengoyakkanku..
"lepas ni berisilah badan kau"
sungguh hina aku rasakan..


dan selepas itu,
kau pergi dariku..menghilangkan diri
tanpa balasan sms mahupun calling
telah penat aku mencari tuk kau bertanggungjawab atas perbuatan paksamu terhadapku..
namun yang kau balas hanyalah duka..
tapi yang menghairankan..
kau kembali menghubungiku kerna menginginkannya lagi!!
DASAR BAJINGAN!!

sejak itu,
aku sentiasa berhati-hati dan tak akan memaafkan kesalahan kejammu itu sampai mati..

============================================================

Itu semua kisah sahabatku..
sungguh menyayat hati..
moga dia masih suci dimata tuhan walaupun sudah tidak berdara lagi/...

No comments:

Post a Comment